Musiikkia veden ääreltä - Emma Salokoski ja Johanna Juhola Paloheinä soi -musiikkitapahtumaan


Emma Salokoski (vas, kuva Kira Gluschkoff) ja Johanna Juhola (kuva Timo Happonen).

Laulaja Emma Salokoski ja haitaristi  Johanna Juhola vievät kuulijat veden äärelle Paloheinä soi -musiikkitapahtumassa 14. syyskuuta klo 19 Hyvän Paimenen kirkossa Pakilassa.

Emma Salokoski kertoo, millainen konsertti on tulossa ja mitä hänen ensi syksyynsä kuuluu.
 
Minkälainen ohjelmisto sinulla ja Johanna Juholalla on Paloheinän konsertissa?

"Soitamme läpileikkauksen vuosien saatossa levyttämistäni kappaleista. Mukana on lauluja Emma Salokoski Ensembleltä, Maria Ylipään kanssa tehdyltä "Omani uni" -albumilta, soolotuotantoni aikaisia lauluja, sekä muutama yllätyskappale. Siis lauluja veden alta ja ääreltä!"



Millä perusteilla valitsitte ohjelmiston?

"Olen valinnut kokoonpanollemme sopivia kappaleita, joissa haitarisäestys Johannan omintakeisin sovituksin pääsee oikeuksiinsa. Tässä kokoonpanossa esitettyinä lauluihin tulee erityinen kaiku ja sävy, etenkin Johannan persoonallisen otteen ansiosta. Mukana on tietenkin toivekappaleita, eniten tunnettuja, mutta myös joitakin harvinaisempia helmiä. Varsinkin tekstit pääsevät tässä kokoonpanossa esille. Olen kirjoittanut monet tekstini mökillämme Pellingin saaristossa riippukeinussa merta katsellen, ja uskon että vesi elementtinä kuuluu niissä vahvasti."


Miten kauan olet tehnyt yhteistyötä Johanna Juholan kanssa?

"Olen tuntenut Johannan hyvin pitkään, ja olemme soittaneet yhdessä muistaakseni vuodesta 2009. Kymmenisen vuotta siis."



Kuvaile minkälaista yhteistyönne on?

"Leppoisaa, mukavaa, antoisaa, keskusteluntäyteistä. 🙂"


Millainen musiikkisyksy sinulle on tulossa ensi syksynä?

"Ensin on vuorossa jatkoa viime keväänä ensi-iltansa saaneelle musiikkiteatteriteokselle, jonka kirjoitimme yhdessä kuoroni kanssa. Teos on nimeltään "Body Positive!" ja se perustuu kuorolaisten omiin kokemuksiin ja tuntemuksiin, jotka liittyvät kehosuhteisiimme. Kuorolaiset ovat myös säveltäneet teoksen musiikin. Esitykset ovat 11. ja 12. syyskuuta Musiikkiteatteri Kapsäkissä. 
Sen jälkeen lähden kuukaudeksi Beninin Villa Karon taiteilijaresidenssiin koreografi Wilma-Emilia Kuosan kanssa työstämään teosta "Geisha Dance Concert". Teemme paikan päällä myös workshopeja paikallisissa kouluissa. Otan mukaani äänitykamppeeni, tarkoitukseni on äänitellä lauluja seuraavaa levyäni varten."



Kuinka monta levyä olet julkaissut? Onko lähitulevaisuudessa tulossa uutta albumia?
"Olen jo seonnut laskuissa, mutta niitä lienee kymmenkunta, plus vierailuja lukuisilla levyillä. Seuraava levyni tulee todennäköisesti olemaan hyvin kokeellinen a cappella -levy, jonka äänitän itsekseni vaatekaapissani ja Villa Karon residenssissä. 🙂"

Paloheinä soi -musiikkitapahtuman ohjelma:


Avajaiskonsertti
Pe 6.9. klo 19 Lasse Halme & Deep Sea Divers, Syvänmerensukeltaja -  Juicen virsikirjan helmiä. Konsertti-illallinen, Ravintola Annan Kartano, Tuomarinkyläntie 18, Helsinki. Varaukset ja tiedustelut: myynti@annankartano.fi
 
To 12.9. klo 18 Katri Silolahti, laulu ja piano & Tuukka Vainiola, kitara. Carola! - Tribuutti Carolan musiikille, Vapaa pääsy, Paloheinän kirjasto – Paloheinäntie 22, Helsinki

To 12.9. klo 19.30 Flamencoduo Anna Murtola, laulu & Joonas Widenius, kitara, "Del Alma" –konsertti. Sielukasta flamencomusiikkia, Art Jazz & Inna In Style- Sysimiehentie 39 A, Helsinki, Liput 15/10€

Pe 13.9. klo 18 Sini Hämäläinen Trio: Sini Hämäläinen, laulu & Jussi Liski, piano & Eerik Siikasaari, kontrabasso, Ellingtonista Elton Johniin jazzin monet kasvot, Hoitokoti Päiväkumpu, Repovuorentie 12, Helsinki. Liput käsittelykuluineen 15/10 €. https://www.ticketmaster.fi/event/262605
Liput myös ovelta tuntia ennen konsertin alkamista

La 14.9. klo 19 laulaja-lauluntekijä Emma Salokoski &  haitaritaiteilija Johanna Juhola, ”Lauluja veden alta ja ääreltä", Hyvän Paimenen kirkko - Palosuontie 1, Pakila, Helsinki. Liput käsittelykuluineen 17,50 € https://www.ticketmaster.fi/event/262595
Liput myös ovelta tuntia ennen konsertin alkamista.


Su 15.9. KOKO PERHEEN PALOHEINÄ SOI!  VAPAA PÄÄSY.
Paloheinän ala-aste- Ylipalontie 1, 00670 Hki
klo 10.00 Buffetti aukeaa
klo 11.00 Mikko Perkoila & Vinkulelu: “Voi himputti!” - lastenkonsertti        0-100 –vuotiaille (kesto 45 min)
klo 12.30 Lavaa vapaa: Tervetuloa esiintymään lapset ja nuoret! (ilmoittautumiset 13.9.mennessä: tuuli.paasolainen@elisanet.fi tai 040 550 0797/Tuuli
klo 13.30 Buffetti sulkeutuu ja tilaisuus päättyy
Liput ennakkoon kaikkiin konsertteihin: artjazzhelsinki@gmail.com, puh. 040 519 48 19, Sysimiehentie 39 A, 00670 Helsinki. Liput myös ovelta tuntia ennen konsertin alkamista. Liput helposti Ticketmasterista osoitteesta www.ticketmaster.fi  Liput voi ostaa myös Kylätapahtumassa su 8.9.2019 klo 11-15 Pakilan yläasteen koulussa (Pakilantie 67).

Kommentit

  1. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kattohaikara viihtyy Virossa – risumaja puhelintolpan päässä kelpaa asunnoksi kesästä toiseen

Грузинский хор создал уникальную атмосферу многоголосным пением в Успенском кафедральном соборе

Jo ajatus kissasta lievittää mielipahaa, kertoo tutkimus